Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego

podziel się...



Więcej WTL na Facebooku

konsultacje - wyjątki

zgłoszone przez pracowników wyjątki w zwykłych terminach konsultacji:

ks. I. Celary: 7.05. - odwołane (konferencja naukowa na UE w Katowicach)

ks. J. Kozyra: zamiast we wtorek 5.05. od godz. 8.15-9.45 w piątek 8.05. od godz. 10.45-12.15

E. Szwarczyńska: 5.05.2015 r. - odwołane (L4)

ks. R. Dappa: konsultacje z dnia 29.04.2015 roku przełożone na 06.05.2015, godz. 13.00-14.30

M. Kozubek: z 8 maja przesunięte na 5 maja, godz. 11.30-13.00

G. Wiończyk: dodatkowe konsultacje 6.05 (środa) od godz. 13.30 (304/2)

zajęcia dydaktyczne - zmiany/wyjątki

zgłoszone przez pracowników zmiany/wyjątki w zwykłych terminach zajęć dydaktycznych:

ks. I. Celary: 7.05. - odwołane (konferencja naukowa na UE w Katowicach)

B. Urbanek: debaty NT III rok z 22.04 przeniesione na 3.06

E. Szwarczyńska: 5.05.2015 r. - odwołane (L4)

W. Juroszek: Wykład z "Wprowadzenia do mediacji rodzinnej" przeniesiony z 9 kwietnia na 7 maja (z powodu wyjazdu na konferencję)

ks. D. Ledwoń: debaty NT III rok z 22.04 przeniesione na 3.06


Strona używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej o cookies można znaleźć na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl.

14.04.2015 - 21:03 (MB) | kategoria: Konferencje naukowe |   Wersja do druku  

Konferencja naukowa: „Wykluczenie społeczne jako problem wielowymiarowy”

W dniu 7 maja 2015 roku Katedra Teologii Pastoralnej, Liturgiki, Homiletyki i Katechetyki WTlUŚ w Katowicach organizuje wraz z Katedrą Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych UE w Katowicach konferencję naukową pt.: „Wykluczenie społeczne jako problem wielowymiarowy”. Konferencja odbędzie w auli Pawłowskiego w UE (budynek "B") i rozpocznie się o godz. 10.00. Szczegóły konferencji zamieszczone są w załączniku.

    
17.02.2015 - 21:37 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Instrukcje

W ślad za wejściem w życie Zarządzenia nr 16 Rektora UŚ z dnia 28 stycznia 2015 r., w sprawie wprowadzenia procedury składania i archiwizowania pisemnych prac dyplomowych prosimy o zapoznanie się z instrukcjami dotyczącymi tego procesu:
• studentów: w zakładce: „Dla studentów”
• pracowników naukowo-dydaktycznych: w zakładce: „Dla pracowników”.

Instrukcje dostępne są również w serwisie Archiwum Prac Dyplomowych: https://apd.us.edu.pl w zakładce Pomoc oraz na platformie szkoleń wewnętrznych http://el.us.edu.pl/sw w zakładce USOS.

    
11.02.2015 - 12:59 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Nowe procedury dotyczące prac dyplomowych

Dziekanat Wydziału Teologicznego UŚ, informuje studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału, o nowej procedurze składania i archiwizowania pisemnych prac dyplomowych, obowiązującej od 28 stycznia 2015 r., zgodnie z Zarządzeniem nr 16 Rektora UŚ http://bip.us.edu.pl/zarzadzenie-nr-162015.

Jednocześnie informujemy, iż ww. zarządzenie dotyczy wszystkich studentów, którzy będą składali prace dyplomowe po 28 stycznia 2015 r.

    
05.05.2015 - 21:51 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Zapisy na seminaria w roku akademickim 2015/2016

Studenci I roku studiów na kierunku nauki o rodzinie (studia pierwszego stopnia) wybierają seminarium dyplomowe, natomiast studenci III roku studiów na kierunku teologia (studia stacjonarne i niestacjonarne) wybierają seminarium magisterskie.

    
04.05.2015 - 08:28 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Wyniki rekrutacji do programu Erasmus plus

Wyniki rekrutacji na wyjazdy stypendialne w roku akademickim 2015/16. Więcej informacji tutaj.


    
30.04.2015 - 16:40 (MB) | kategoria: Z życia UŚ |   Wersja do druku  

Laur Studencki

Ruszyło głosowanie na Przyjaciela Studenta!
Zebraliśmy Wasze propozycje, które napływały do nas z wszystkich wydziałów - ale to Wy musicie podjąć ostateczną decyzję! Tak jest - to Waszym Przyjacielem ma być zwycięzca, więc kto inny, jeśli nie Wy, powinien o tym zadecydować?
Wejdźcie na stronę https://ankieter.us.edu.pl/surveys/212/ i oddajcie swój głos na osobę godną Lauru Studenckiego!
Dołączcie do wydarzenia i bądźcie na bieżąco z konkursem!
https://www.facebook.com/events/1569793609970122/

    
24.04.2015 - 15:44 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Decyzje stypendialne

Wszyscy studenci, którzy złożyli wnioski o przyznanie stypendium socjalnego, specjalnego, rektora dla najlepszych studentów w roku akad. 2014/2015, proszeni są o niezwłoczne odebranie decyzji w dziekanacie Wydziału.

    
21.04.2015 - 15:54 (MB) | kategoria: Konkursy |   Wersja do druku  

Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Teologii Dogmatycznej i Duchowości

Dziekan Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ogłasza konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Teologii Dogmatycznej i Duchowości.

    
20.04.2015 - 14:30 (MB) | kategoria: Ogłoszenia |   Wersja do druku  

Projekt artystyczno-edukacyjny dla młodzieży „START NOW. Dialog, pokój, jedność … zaczyna się ode mnie”

W dniach 22-24 oraz 27 kwietnia na Wydziale Teologicznym UŚ będzie realizowany Projekt artystyczno-edukacyjny dla młodzieży „START NOW. Dialog, pokój, jedność … zaczyna się ode mnie”. Pod kierunkiem międzynarodowej grupy artystycznej performance GEN VERDE, podczas trzydniowych warsztatów, młodzi z całej Polski przygotują się do Koncertu START NOW, który odbędzie się 26 kwietnia o godz. 20.00 w Sali Koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Info: warsztaty.genverde©gmail.com . Więcej informacji tutaj.

    
20.04.2015 - 14:15 (MB) | kategoria: Z życia UŚ |   Wersja do druku  

Ruszyły zgłoszenia do Lauru Studenckiego

W tym roku Laury Studenckie są przyznawane w pięciu kategoriach:
• promotor kultury studenckiej,
• przyjazny pracodawca,
• organizacja przyjazna studentom,
• przyjaciel studenta – wyłaniany w drodze głosowania elektronicznego,
• nagroda honorowa.

    
Przejdź do strony
       >>